Gerard Sesé


TEATRE

Generació De Merda és una companyia creada per Xavi Morató (dramaturg i director, i guionista a El Jueves) i jo mateix.

De vegades fem teatre musical. De vegades fem vídeos a Youtube i Tiktok. De vegades fins i tot fem televisió. I la nostra èpica barra ens ha portat a enredar per treballar amb nosaltres els millors intèrprets del sector. Entra aquí per tenir més informació.

Generació de Merda


El nostre primer musical que dona nom a la companyia aborda els problemes de la generació dels 30. Emancipar-se, trobar feina, estudiar una segona carrera, ser becari i viure una vida precària són temes que no canvien amb els anys.

Amb molt d’humor, aquesta obra ha estat estrenada en quatre teatres diferents i ha captivat el públic amb la seva autenticitat.

El futbol és així (de gai)


Què passaria si dos futbolistes famosos que competeixen per ser els millors s’enamoressin? Aquesta premissa, sumada al futbol femení i les corrupteles del món del futbol, converteix aquest musical en un gran espectacle. Una història d’amor inesperada i emocionant que no deixarà ningú indiferent.

El nostre musical de més gran format!

Pinta’m!


El nostre musical familiar explica de manera amena i divertida la història de l’art a través d’una aventura amb viatges en el temps. “Pinta’m” és una obra pensada per als més petits, però que també captivarà als adults amb la seva originalitat i enginy.

Cal restaurar les obres d’un gran museu i els protagonsites viatgen al passat perquè els grans pintors i escultors els cedeixin una obra.

El poliamor és així (De complicat)


Una parella en crisi decideix obrir la seva relació, però el problema real, la relació en si, continua malament. Tant és així que acaben incloent una quarta persona.

Un musical tan divertit que no es pot parar de riure des del primer minut, mentre explora les complexitats de l’amor convencional, el poliamor i les noves maneres de relacionar-se. Nominat a millor partitura als Premis Butaca.

Com a pianista, compositor i actor, he tingut el privilegi de col·laborar amb la companyia The Feliuettes en la producció de quatre musicals. Aquesta fructífera col·laboració ens ha portat a fer temporades a diversos teatres de Barcelona, així com actuacions per tota Catalunya. A través dels nostres projectes conjunts, he pogut aportar la meva experiència musical i escènica, contribuint a la creació d’espectacles memorables que combinen música, teatre i humor.

The Feliuettes


El primer musical que dona nom a la companyia, The Feliuettes, hi col·laboro com a actor i pianista. A més, vaig re-arranjar i adaptar a tres veus emblemàtiques cançons de Núria Feliu.

Cobi, Curro, Naranjito


Aquest musical és un vibrant homenatge als anys 80, amb cançons pròpies i medleys i amb constants referències musicals i culturals dels anys 80. 

Akelarre


Un musical feminista, reivindicatiu i molt gamberro que no deixava ningú indiferent. Vaig compondre la música juntament amb Arnau Tordera, Ariadna Cabiró i Clara Peya. A més, feia d’actor i pianista. 

Amor a mort


El darrer musical de The Feliuettes, una obra que explora les diverses maneres de viure i sentir l’amor. En aquesta ocasió he fet quatre de les nou cançons. Hem estat nominats als Premis Butaca com a millor musical de petit format.

ALTRES CREACIONS

ElFantàstic


Un musical familiar d’HB Events ple de màgia i emoció: en aquesta ocasió no només he fet la composició i els arranjaments sinó que he tingut l’oportunitat de fer de carboner, patge reial i de caganer!

Les Dones Sàvies


Per a l’espectacle “Les Dones Sàvies”, interpretat per Enric Cambray i Ricard Farré, vaig tenir l’honor de crear i compondre una cançó original. La del Sr. Conill, tot un èxit de l’obra!

Eternal Live


Un medley terrorífic! 15 minuts d’espectacle dins del parc Horror Land, on un dels xous més brillants i emocionants és aquesta composició que uneix de maneres ben diverses temes mítics del món de la por.

Corta el cable rojo


Xou teatral d’humor i música al Teatre Apolo de Barcelona. Improvisava al piano segons els diferents jocs i propostes que feia el públic. Amb el meu ordinador, portava un banc de sons molt ampli per fer encara més immersiva l’experiència.